Kaupunki ja yritykset kampanjoivat paikallisen osaamisen ja tuotteiden puolesta

0
Yksi Made in Loimaa -kampanjassa mukana olevista yrityksistä on Charmia Group, joka valmistaa Loimaalla keittiö-, kylpyhuone- ja säilytyskalusteita. Kuva: LL arkisto / Sari Holappa.

Loimaan kaupunki ja sen yhteistyökumppaniyritykset ponkaisevat näkyvyyttä ja tunnettuutta loimaalaiselle osaamiselle, tuotteille ja yrityksille Made in Loimaa -kampanjalla.

Yritykset ovat tuottaneet kampanjaa varten omat videot, joissa tutustutaan niin yrityksiin kuin tuotteisiin ja osaamiseen eri valmistusprosessien kautta. Myös kaupunki saa itselleen oman kampanjavideon, jossa tuodaan esille Loimaata, sen mahdollisuuksia, luontoa, nähtävyyksiä ja elämää sekä ihmisiä ja esitellään mukana olevat yritykset.

Videot ovat nähtävissä kampanjan omilla verkkosivuilla ja Youtube-kanavalla.

– Loimaalaisilla yrityksillä on osaamista monella eri alalla. Kotimainen, laadukas ja luotettava vaihtoehto on aina syytä tuoda näkyviin, kampanjan tiedotteessa perustellaan.

Näkyvyyttä kampanjalle on kesän ajalle hankittu Sanoman kanavista ja kampanja on myös toteutettu yhteistyössä Sanoman kanssa. Toukokuussa Made in Loimaa näkyy myös Turussa kaupunkibussien kyljessä.

Loimaalaisista yrityksistä mukana ovat Charmia Group Oy, Hunajayhtymä Oy, JMJping Oy, Ab Juup Oy, Kieku Oy, Korte Design Oy, Pemamek Oy, Robotmation Oy, Suomen Kasviöljykierrätys Oy, Timberwise Oy sekä Vallox Oy.